כל מה שחשוב לדעת על ביזפורטל חוזים עתידיים

מה זה ביזפורטל ומהם חוזים עתידיים? מה הופך את השילוב ביניהם לטוב כל כך ומי יכול להיעזר בהם? כל התשובות לכל השאלות – בהמשך!

מה זה ביזפורטל?

ביזפורטל הוא פורטל, שכל כולו מיועד לשוק ההון והוא כולל חדשות מהבורסה, מידע כלכלי, מידע למשקיעים באפיקים שונים ועוד. בביזפורטל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי לגבי כלכלה מקומית ועולמית ולהתעדכן בזמן אמת לגבי ההשקעות הקיימות שלכם ולקבל מידע אמין לגבי השקעות פוטנציאליות, שיעזור לכם לקבל החלטות מושכלות ומבוססות על נתונים רלוונטיים.

מהם חוזים עתידיים?

ככלל, חוזים עתידיים הם חוזים המתקיימים בין מוכר לקונה, כאשר המוצר, לצורך העניין, לא מתקבל באופן מיידי אלא בעתיד. במקרה זה הכוונה היא למסחר במטבעות, ניירות ערך וכדומה וההבדל העיקרי בין מסחר באמצעות חוזה עתידי לבין מסחר רגיל הוא, שכל התנאים מוסכמים מראש בחוזה ושני הצדדים יודעים היטב מהן ההתחייבויות שלהם, אבל הן התשלום והן אספקת הסחורה מתבצעים בשלב מאוחר יותר.

היתרונות של חוזים עתידיים

אחת הסיבות העיקריות לכך, שמסחר באמצעות חוזים עתידיים הפך לנפוץ כל כך בקרב המשקיעים בשוק ההון היא, שמדובר על עסקאות מאוד אמינות ובטוחות וזאת, משום שההתחייבות של שני הצדדים היא כלפי הבורסה וכך "יש מי שדואג" לטוהר העסקה. כמו כן, היות שההשקעה העיקרית נעשית בעת מימוש החוזה, ניתן בהחלט להגיע לתשואות גבוהות יחסית. כאילו לא די בכך, עסקאות אלו אינן מושפעות משינויים דרסטיים בשוק ההון, מה שהופך אותן ליציבות ובטוחות כל כך.

ביזפורטל חוזים עתידיים – השילוב

מה שהופך את השילוב בין ביזפורטל לבין השקעות באמצעות חוזים עתידיים למוצלח כל כך הוא האפשרות שניתנת למשקיעים לקבל מידע עדכני ורלוונטי לגבי ההשקעה הרצויה להם טרם ביצוע ההשקעה בפועל. בנוסף, היות שהפורטל מרכז את המידע הזה לגבי אפשרויות השקעה שונות, למשקיע הפוטנציאלי ניתנת האפשרות לבצע השוואה בין אפשרויות ההשקעה השונות ולקבל החלטה מושכלת.

למי זה מיועד?

כפי שניתן להסיק, השימוש באתר זה מיועד לכל מי שמתעניין בשוק ההון ובכלכלה בכלל. אבל מי שרוצה להשקיע באמצעות חוזים עתידיים יכול להרוויח מהגלישה בפורטל במיוחד! זאת, משום שניתן לקבל בו הן נתונים עדכניים והן נתוני עבר, שיכולים לעזור למשקיע הפוטנציאלי לדעת טוב יותר מהי רמת הסיכון של ההשקעה שלו ומהי התשואה הפוטנציאלית שלה.

לסיכום

ההשקעה בשוק ההון כרוכה, בדרך כלל, בסיכון כזה או אחר והיות שכולנו היינו רוצים לצאת ברווח מההשקעות שלנו, חשוב שהן יהיו בעלות סיכון נמוך ככל האפשר. בדיוק באותה המידה, כולנו היינו גם רוצים ליהנות מתשואה גבוהה ככל הניתן ולכן חשוב שההשקעות יהיו בעלות פוטנציאל גבוה לרווח. כדי שניתן יהיה לבצע השקעות כאלו, חשוב לקבל את כל המידע הרלוונטי במקום אחד, שאיננו מחויב למנייה כזו או אחרת.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »
ביטוח
ביטוח חובה – מדוע המדינה מחייבת אותנו לרכוש אותו ואיך מפחיתים עלויות

מדי שנה, בעת כשאנחנו מחדשים פוליסת ביטוח רכב, אחד הרכיבים שעלינו לשלם עבורם הוא ביטוח חובה. בלי רכיב זה, אנחנו לא יכולים לנהוג ברכב כחוק, ולא נוכל להעביר את הרכב טסט. בשני המקרים, הדבר יכול לגרור ענישה חמורה מאוד.

קרא עוד »