למכור נכון באמזון

פתחתם חשבון מכירה באמזון ואתם מרגישים שהעסק קצת תקוע? רוצים להגדיל את המכירות שלכם ולא יודעים איך? גלו את מגוון שירותים בתחום האמזון שיניבו לכם את התוצאות הגבוהות ביותר.

אמזון נחשבת לזירת המסחר הגדולה בעולם וכזו שנהנית מטראפיק אדיר של קונים ומוכרים, כל מה שאנחנו צריכים זה להכיר את המערכת ואת מגוון השירותים שהיא מספקת, כדי להגדיל את היקף המכירות שלנו ולהיחשף לכמה שיותר קהל פוטנציאלי.

דרכים להגדיל את כמות המכירות באמזון

מה למכור?

אחרי שבחרתם את המוצר שאותו אתם רוצים למכור, שאגב- הצלחת המכירה תלויה גם בסוג המוצר שאתם מוכרים אז הקדישו לכך מחשבה, בצעו סקר שוק על המוצר שאותו אתם מוכרים- בדקו כמה הוא פופולרי, מה כתבו עליו קונים שכבר רכשו מוצר דומה והסיקו מסקנות שיוכלו לשפר את המכירה שלכם.

איך למכור?

קיימות שתי תכניות מכירה מרכזיות באמזון- האחת מתייחסת למוכרים פרטיים והשנייה למוכרים מקצועיים. ההבדל בין השתיים הוא בכמות הפריטים שמותר לכם למכור בחודש. בעוד הפרטי מוגבל לארבעים פרטים, המקצועי לא מוגבל כלל, כמובן שתשלום העמלות בין שתיהן שונה ובהתאם- הפרטי ישלם עמלה והמקצועי דמי מנוי חודשיים.

הכירו את השירותים שאמזון מציעה

על מנת לקדם את המוצר שלכם כדאי להפוך אותו לנגיש לקהל הפוטנציאלי, מה זה אומר? ספרו כמה שיותר על המוצר שלכם, פרטו עליו תוך שימוש בכמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות שיקדמו אתכם בחיפוש ודייקו אותם ככל שניתן. בדומה לגוגל- עשו קידום אורגני. (אל תהסו לבדוק באילו מילים משתמשים מוכרים דומים).

כמובן שתוכלו גם לרכוש את השירות -Amazon Marketing Services (AMS), אמזון מציעה את השירות הזה לסוחרים באתר ובעצם מספקת שיווק בפלטפורמה תוך פרסום בולט ונקודתי של המוצר שלכם.

שירות נוסף שאמזון מציעה הוא מכירות באמצעות שירות ה- FBA ( (Fulfilled By Amazon, או בקיצור תנו להם לעשות את העבודה. השירות הזה יכול לחסוך לכם הרבה זמן ועלויות שכן מרבית תהליך המכירה מתבצע למעשה על ידי אמזון. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לדאוג לשלוח את המוצרים שלנו למחסני אמזון, ומכאן הם אחראים על כל השאר. מרגע שמזמינים את המוצר שלנו הם דואגים לכל התהליך עד להגעת המוצר ללקוח. כמובן שזהו שירות עליו נשלם עמלה ולפעמים התשלום הזה עדיף על פני התעסקות באחסון ושילוח המוצרים.

שירות ללא עלות הנקרא אמזון ביזנס מציע למוכרים העסקיים לקבל דוחות מכירה, להקים חשבון רב משתמשים ולקבוע תמחור עסקי למוצרים שלכם.

בעידן של היום שבו הכול מתרחש בעולם הווירטואלי, בעידן הקורונה שבו רבים מוצאים את עצמם ללא עבודה, מכירות באינטרנט יכול להפוך למקור פרנסה משמעותי. השקעה בהווה בקורס מכירות/ ניהול חשבון באמזון יכולה להתגלות כהשקעה לטווח הארוך.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »