מתנות לעובדים לפסח

מחפשים מתנות עבור העובדים לכבוד חג הפסח? בישראל פועלות כמה וכמה חברות המציעות את האופציה להזמין כל פריט שאתם רק יכולים לחשוב עליו, להפוך אותו למתנה תדמיתית באמצעות הדפסת לוגו ומסר קצר והענקתו לעובדים. אבל מהי בדיוק המתנה שאותה נכון לכם להעניק לעובדים לכבוד חג הפסח? מבין אילו סוגים של מתנות לעובדים לפסח תוכלו לבחור? איך נכון לבנות את המתנה לפסח? על כך בשורות הבאות.

איך בונים מתנה לפסח?

בעשורים האחרונים חל מעבר ברור של בתי עסק לסוג מאוד ספציפי של מתנות לעובדים לפסח – שוברי קניה. המדובר בשוברים המשמשים ככסף מזומן לרכישת מגוון רחב מאוד של מוצרים בכל הרשתות הקמעונאיות בישראל. אלו הן בהחלט המתנות שעובדים אוהבים לקבל יותר מכל. יחד עם זאת, כמעסיק, אתם רוצים לא רק לפנק את העובדים שלכם, אלא גם לייצר איזושהי אמירה ערכית של הוקרת תודה ושימור העובדים ולשם כך נדרשת מתנה פיזית עם אמירה משלכם. אם היינו רוצים להגדיר את המתנה האולטימטיבית לעובדים בפסח, הרי שהמתנה הזאת מורכבת משוברי קנייה בסכום שמתאים לתקציב שלכם בליווי מתנה פיזית בעלת ערך ובעלת אמירה ערכית.

איזו מתנה נכון לכם להעניק לעובדים?

ככלל, כל פריט שאתם יכולים לחשוב עליו הוא פריט שתוכלו למצוא אצל חברות פרסום וקידום, שמציעות מתנות לעובדים לפסח. חברות אלו מציעות לכם מבחר עצום של פריטים אותם תוכלו להעניק כמתנה לעובדים שלכם, בנוסף לאפשרות להדפיס על כל פריט כזה את פרטי העסק, לוגו ואמירה קצרה. כל אחד מהפריטים האלה יכול להתאים בתור מתנה לפסח ובפרט שהפריט תואם את ערכי העסק שלכם ואת ערכי היסוד המינימליים שלכם. כך למשל, חשוב שהפריט יהיה איכותי, פונקציונלי, מעוצב ובעל אמירה אלגנטית. מתנה לא נכונה יכולה לייצר נזק יותר מאשר תועלת ואת זה חשוב שתדעו.

לצורך העניין, גם כוס תרמית יכולה להיות מצוינת ובלבד שאתם בוחרים כוס מאיכות גבוהה ובעיצוב אלגנטי ומכובד. תיק צד יכול להיות מאוד שימושי לעובדים ויכול גם לסייע לכם בשיווק העסק במידה ותבחרו להדפיס עליו את הלוגו שלכם. וזה אולי המקום לציין שכאשר אתם בוחרים מתנות לעובדים לפסח, זה די ברור שתשלבו בהן גם אמירה שיווקית משלכם, אבל אתם לא רוצים להפוך את העובדים שלכם לפועלי השיווק בכפייה שלכם. בחרו מתנה חכמה ומפנקת, שלבו בה את עצמכם בצורת הלוגו שלכם, אך שמרו על פרופורציות בין השניים.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »
ביטוח
ביטוח חובה – מדוע המדינה מחייבת אותנו לרכוש אותו ואיך מפחיתים עלויות

מדי שנה, בעת כשאנחנו מחדשים פוליסת ביטוח רכב, אחד הרכיבים שעלינו לשלם עבורם הוא ביטוח חובה. בלי רכיב זה, אנחנו לא יכולים לנהוג ברכב כחוק, ולא נוכל להעביר את הרכב טסט. בשני המקרים, הדבר יכול לגרור ענישה חמורה מאוד.

קרא עוד »