3 סוגי קופות רושמות ניידות לעסק


פעם שאלתם את עצמכם איזה קופה רושמת מתאימה לעסק שלכם? קחו בחשבון כי ההיצע בשוק הוא מאוד נרחב, ומוטב כי תנסו להגיע עם העדפה מסוימת. במקרה שתגיעו ללא כל העדפה מסוימת, תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד בין האפשרויות הקיימות. אנו נציג לכם 3 סוגי קופות רושמות ניידות לעסק מבית נאייקס. כל מה שתצטרכו לעשות זה רק לחשוב איזה פתרון יעשה לכם את החיים קלים יותר. בסוף המטרה היא שתוכלו לאפשר ללקוחות לשלם בקלות. כך הלקוחות לא יבזבזו את הזמן שלהם, ואתם מהצד שלכם תקבלו את הכסף. מדובר כאן על אינטרס משותף שישנו צורך להוציא אותו לפועל. 

מסופון סליקה חכם 

הבחירה המושלמת עבור עסקים שרוצים לאפשר ללקוחות לבצע עסקה מכל מקום. מסופון סליקה חכם הוא מכשיר קטן יחסית אשר ניתן לקחת אותו לכל מקום. הפרטים השונים על העסקה נמצאים בתוך המסופון, והלקוח רק צריך לתת את האשראי שלו. יהיה אפשר להעביר את האשראי או להשתמש בקורא הכרטיסים האלחוטי. לאחר מכן תוכלו לתת ללקוח את הקבלה על המקום. מעולם לא היה פשוט יותר לחייב את הלקוח על עסקה.

מסופון מבוסס אנדרואיד

המסופון הזה דומה מאוד למכשיר אנדרואיד, כך שתוכלו לקחת אותו אתכם בכיס או בתיק. גם בו תוכלו למצוא את פרטי העסקה כולה, והלקוח יכול לראות אותם. לאחר מכן תוכלו גם לחייב את הלקוח באמצעות כרטיס האשראי. גם כאן תוכלו לבצע את הסליקה של האשראי בקלות. המכשיר עצמו מגיע עם מערכת ידידותית כזאת שיהיה קל מאוד לתפעל אותה.

קופה רושמת חכמה

האפשרות האחרונה היא קופה של ממש, כזאת שתוכלו לשנע אותה ממקום למקום. היא בעיקר רלוונטית עבור עסקים שמשנים את המיקום שלהם בכל פעם מחדש. אותה קופה רושמת חכמה מאפשרת לבצע עסקאות, ושומרת את הנתונים על גבי הענן. כך בכל פעם שתחברו אותה לחשמל, תוכלו לבצע עסקאות בזמן אמת. השינוע של הקופה הוא פשוט מאוד, וכל אחד יכול לבצע אותו מבלי לשבור את הראש או את הגב.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »
ביטוח
ביטוח חובה – מדוע המדינה מחייבת אותנו לרכוש אותו ואיך מפחיתים עלויות

מדי שנה, בעת כשאנחנו מחדשים פוליסת ביטוח רכב, אחד הרכיבים שעלינו לשלם עבורם הוא ביטוח חובה. בלי רכיב זה, אנחנו לא יכולים לנהוג ברכב כחוק, ולא נוכל להעביר את הרכב טסט. בשני המקרים, הדבר יכול לגרור ענישה חמורה מאוד.

קרא עוד »