ביטוח נסיעות לחול בתקופת הקורונה

נדמה כי השמיים מתחילים להיפתח, וכל מי שהתחסן גם לא צריך להיכנס לבידוד. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט ישראלים מתחילים לפנטז על החופשה הבאה שלהם בחו"ל. רוב הישראלים לא יצאו לחו"ל כבר למעלה משנתיים, ולכן רובם משתוקקים לתכנן את החופשה הבאה. אך כמו בימים שלפני הקורונה, ישנה חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. אי אפשר לטוס למדינה זרה, מבלי שיהיה לכם ביטוח מקיף שיכסה אתכם בכל סיטואציה אפשרית. כיום בעיקר בגלל הקורונה ישנה חובה שתדאגו שיהיה לכם ביטוח שיוריד מכם את הלחץ. גם ככה זה לא פשוט לטוס למדינות שבהן רמת התחלואה אולי מעט גבוהה מאשר רמת התחלואה בארץ.

ביטוח נסיעות מותאם לקורונה

מה שחשוב לדעת הוא שביטוחי הנסיעות חייבים להיות מותאמים לתקופה הנוכחית. זאת אומרת שהביטוח צריך לכסות או לתת מענה מסוים במקרים של הדבקה. גם מי שמחוסן לא יכול להיות בטוח כי הוא לא ידבק במהלך השהות במדינה זרה. לכן לפי שתבצעו השוואת ביטוח נסיעות, ישנה חובה לבחון את מהות הכיסוי. תדעו כי הביטוח יכסה אתכם במקרה שבו נדבקתם במהלך הטיול. כך תוכלו לטייל בראש שקט ועם מינימום של חששות מהצד האישי שלכם.

כיסויים אחרים גם הם רלוונטיים

זה נכון שבעידן הנוכחי רוב הפוקוס שלכם ילך באופן טבעי לנושא של הקורונה. אך עדיין במהלך החופשה עלולות להתרחש כל מיני בעיות בריאותיות אחרות. זאת אומרת שגם ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה חייב לכלול את כל הכיסויים הרגילים. כך שאם חלילה תמצאו את עצמכם בבעיה רפואית מסוימת, יהיה לכם מענה. לא מעט מהישראלים שוכחים כבר שכחו כי חוץ מהקורונה יכולות להופיע להן עוד בעיות אחרות. על מנת שתוכלו לטייל בראש שקט תצטרכו לדעת כי יש לכם כיסוי לכל סיטואציה.

אל תצאו פראיירים – תבצעו השוואת ביטוח נסיעות

כיום כאשר השמיים נפתחים, כל חברות הביטוח ירצו כי תסגרו את הביטוח דווקא אצלן. מהסיבה הזאת כל אחת מהן תספק לכם מחיר טובים ותנאים שלא תוכלו למצוא באף חברה אחרת. למה שלא תנצלו את הכוח הזה על מנת לקבל את הביטוח המושלם? השוואת ביטוח נסיעות תאפשר לכם לקבל את הצעת המחיר האידיאלית. בו בזמן יהיה לכם קל לבחון מה כל חברת ביטוח מספקת לכם. הרי בסוף תוכלו למצוא לא מעט הבדלים בפוליסה בין חברה אחת לחברה אחרת. השאיפה היא שתקבלו את המחיר הכי זול לצד הפוליסה הכי רחבה.  

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »
ביטוח
ביטוח חובה – מדוע המדינה מחייבת אותנו לרכוש אותו ואיך מפחיתים עלויות

מדי שנה, בעת כשאנחנו מחדשים פוליסת ביטוח רכב, אחד הרכיבים שעלינו לשלם עבורם הוא ביטוח חובה. בלי רכיב זה, אנחנו לא יכולים לנהוג ברכב כחוק, ולא נוכל להעביר את הרכב טסט. בשני המקרים, הדבר יכול לגרור ענישה חמורה מאוד.

קרא עוד »