השינויים בביטוח נסיעות לחול בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה הייתה תקופה לא פשוטה בכלל עבור חברות התעופה וחברות הביטוח. עכשיו אמנם תקופת הקורונה פחות או יותר מאחורינו, אבל הבהלה והחשש אצל הלקוחות עדיין קיימת.

החשש יכול לבוא לידי ביטוי גם בפחד שהטיסות יתבטלו ויהיה סגר, גם מבחינת חולי, עסקים לא פעילים, זמינות ומה לא? ביטוח נסיעות לחו"ל אמור להיות אלמנט שמגן עליכם בכל מקום בו אתם נמצאים. חברות הביטוח ראו את השינוי אצל הלקוחות בתקופת הקורונה ולאחריה ופעלו בהתאם על ידי בניית פוליסה רחבה יותר שמתאימה לתקופת הקורונה.

הרחבת פוליסה בתקופת הקורונה לטובת הלקוח

חוששים לטוס? יש לכם את האפשרות להסיר כל חשש באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל לתקופת הקורונה. ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה יכלול גם כיסוי רפואי רחב יותר שזה אחד הגורמים שחשובים ללקוח.

מלבד לכך, אם אתם חוששים שהטיסה שלכם תתבטל מסיבות כאלה ואחרות או תדחה תדעו שחברת הביטוח תהיה שם בשבילכם. חברות הביטוח מעניקות לכם ביטוח נסיעות לחו"ל שמבטיח לכם שגם אם הטיסה שלכם נדחתה מסיבה כזאת או אחרת אתם תקבלו פיצוי עבור שהות נוספת.

אם הטיסה שלכם בוטלה אתם תקבלו החזר מלא או לפי הרפורמה שנקבעה מול הלקוח. וכמובן, אתם אף פעם לא לבד ויש לכם קשר ישיר עם חברת הביטוח לכל מצב בו אתם נקלעים. 

חשוב להדגיש, המצב היום חזר להיות כמו הנורמה שהייתה בעבר. אם אתם מעוניינים לטוס לחו"ל אין ספק שאתם חוששים מעט, אבל היום הכל מסודר ועובד לפי התקן של התו הירוק. הסבירות לשינויים היא מאוד נמוכה, ואם יהיו אתם תקבלו התרעה מראש. סביר להניח שאם יהיו שינויים הם יהיו לפני שאתם טסים ועודכם בארץ.
חברות הביטוח עושות כל מה שביכולתן כדי להבטיח לכם את הטיול המהנה ביותר, אנחנו נדאג לביטוח ואתם תדאגו למצות את החופשה שלכם עד תום. 

איך בוחרים חברת ביטוח?

אוקיי, הצלחנו לשכנע אתכם לטוס לחו"ל בתקופת הקורונה, כל מה שנשאר לעשות הוא לבחור חברת ביטוח נסיעות לחו"ל, פשוט, לא? יש היום היצע רחב מאוד של חברות ביטוח, עליכם לדעת איך למיין את החברות ולסנן חברות שפחות מתאימות לכם. הדרך הטובה ביותר לעשות את השלב הזה הוא על ידי אתר להשוואת מחירים.

באתרים להשוואת מחירים גם תקבלו את התוצאות הטובות ביותר מבחינה כלכלית, גם יש לכם את כל האינפורמציה שאתם צריכים וגם אתם יכולים לבטח את עצמכם אונליין ללא כאב ראש. שימו לב, המחיר אינו הפרמטר היחיד שקובע איזו חברה תלווה אתכם בחופשה שלכם. לא כל החברות עובדות עם פוליסה שמתאימה לימי הקורונה ולכן חשוב לוודא זאת באתר של החברה. 

ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »
ביטוח
ביטוח חובה – מדוע המדינה מחייבת אותנו לרכוש אותו ואיך מפחיתים עלויות

מדי שנה, בעת כשאנחנו מחדשים פוליסת ביטוח רכב, אחד הרכיבים שעלינו לשלם עבורם הוא ביטוח חובה. בלי רכיב זה, אנחנו לא יכולים לנהוג ברכב כחוק, ולא נוכל להעביר את הרכב טסט. בשני המקרים, הדבר יכול לגרור ענישה חמורה מאוד.

קרא עוד »
שעון נכחות
כוחו של שעון נוכחות לעובדים

נוכחות היא היבט מכריע בכל מקום עבודה, שכן היא משפיעה ישירות על הפרודוקטיביות, עבודת הצוות והיעילות הכוללת. עובדים המגיעים בעקביות בזמן ועומדים בלוחות הזמנים שלהם יוצרים סביבת עבודה חיובית ותורמים להצלחת הארגון.

קרא עוד »