למה אנשי עסקים מרגישים מחויבים להשקיע בקהילה?

במציאות של היום אנשי עסקים רבים מרגישים מחויבים להשקיע בקהילה. על אף שאותם עסקים לא מרוויחים באופן ישיר מהשקעה בקהילה, הם עדיין עושים זאת. מכאן עולה השאלה, מדוע אותם אנשי עסקים משקיעים זמן רב בהשקעה בקהילה? מחויבות עסקית לקהילות זה לא עניין שניתן להטיל לגביו דופי. אם אתם מתכננים להיות בקרוב אנשי עסקים ממולחים מוטב כי תכירו את היתרונות של השקעה בקהילה. מאוד יכול להיות כי גם אתם תמצאו את עצמכם משקיעים בקהילה מסיבה כזאת או אחרת.

 

השקעה בקהילה לשם שיפור התדמית

כאשר מסתכלים על מחויבות עסקית לקהילות ניתן לראות במרכז את הרצון לשפר את התדמית. לא מעט אנשים עסקים בכירים סובלים מתדמית רעועה כזאת שהם רוצים לשפר אותה. לא מעט אנשים מן השורה נוטים לחשוב כי אנשי עסקים הם אנשים לא ישרים כאלה שלא עשו את כספם ביושר. על ידי השקעה בקהילה אותם אנשי עסקים משפרים את התדמית שלהם. שיפור התדמית מסייע לא מעט בפיתוח קשרים עסקיים נוספים.

 

להשקיע במטרה לקבל בחזרה

צריך להודות על האמת, אנשי עסקים רבים מחליטים להשקיע בקהילה על מנת לקבל בחזרה. אם לאותם אנשי עסקים יהיו עסקים משלהם, הם ירצו לקבל בתמורה מהקהילה. ברגע שאנשי עסקים עושים עבור הקהילה, הקהילה באופן טבעי תרצה לסייע בחזרה. כמובן שלא מדובר על מצב עובדתי, אך זוהי השקפת העולם שמנחה את רוב האנשים. אנשי עסקים פועלים באופן שוטף עם הקהילה, כך שמדובר כאן על שיתוף פעולה הדוק. שיתוף פעולה שאמור להביא איתו לא פעם פירות בהמשך הדרך.

 

אין תחליף להרגשה טובה

גם אנשי עסקים שהשיגו לא מעט מטרות בחייהם ירצו להרגיש טוב עם עצמם. מחויבות עסקית לקהילות תגרור לכך שאותם אנשי עסקים יראו שהם עושים קצת מעבר לדברים הבסיסיים. במקום להשקיע את הכסף על דברים אישיים, הם מסתכלים גם על אנשים אחרים. תרומה לקהילה באופן כזה או אחר תביא לסיפוק עצמי. ברגע שאיש עסקים יהיה מסופק בעצמו הוא ככל הנראה יחשוב על דרכים נוספות להגדיל את העסק. כך הוא ימשיך לתרום לקהילה, ולנסות לראות כיצד לשפר את המציאות שבה אנו חיים.

 

מחויבות לקהילה לא בא על חשבון העסקים

מחויבות עסקית לקהילות לא אמורה לבוא על חשבון העסקים השונים שיש לאותם אנשי עסקים. גם אם לאיש עסקים מסוים יש כמות גדולה של עסקים, הוא לא אמור להזניח אותם. המחויבות לקהילה היא דבר שבא בנוסף לכל הדברים האחרים ולא על חשבונם. כמובן שיהיה עליכם לעשות התאמה של סדרי הפעולות וסדרי העדיפויות. כל עוד תעשו את ההתאמות השונות תוכלו להרוויח מכל פעולה שתעשו. גם תגדילו את העסק, אך באותה מידה גם תעזרו לקהילה ולאנשים מסביבכם.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »