כיצד בוחרים משרדי עבודה להשכרה בצורה חכמה ניהול נכסים מניב ומקצועי- איך עושים את זה נכון ואפקטיבי

ניהול נכסים יוקרתיים ובמיוחד ניהול של השכרת משרדים וחללי עבודה במרכז הארץ כרוך באחריות גדולה ומלאה כל הזמן, במילוני של משימות שונות ומגוונות ונקיטת משא ומתן אפקטיביים שיכולים להוות אתגר תמידי גם עבור המנהלים המנוסים והמשופשפים ביותר. עליהם לטפל כל הזמן בשינויים המתמידים בשוק השכירות של משרדים וחללי עבודה, להתמודד עם גופים גדולים כמו חברות, סטרטאפים וארגונים עוצמתיים העומדים מול בעלי משרדים מודאגים וכמובן לנהל את כלל החשבונאות וענייני הכספים ולנהל בצורה חוקית ונכונה את סבך המסמכים. יש צורך גם להיות ערניים לגבי חידושי חוזי שכירות משתלמים, הכרות של לקוחות חדשים ולבצע כמה עסקאות במקביל.

ניהול נכסים אפקטיבי הוא כזה שמניב עבורכם, בעלי המשרדים להשכרה, רווחים ועסקאות משתלמות לטווח הרחוק.

 

להישאר מאורגנים וממוקדים בכלל ההתנהלות

חברות ניהול נדל"ן חייבות לדעת את הכל על הנכסים שהן אמורות להיות אחראיות עליהם. לכן, מנהלי נכסים מקצועיים צריכים להיות מסודרים, מאורגנים ותמיד בקשר עם בעלי הבניין או המשרד. עליהם צריכים לדעת היטב כיצד לבצע בצורה יעילה את מגוון המשימות השונות שיש להם לבצע אל מול הגורמים הרלוונטיים, כמו למשל מילוי של המסמכים, עמידה בלוח הזמנים שהוקצה לביצוע עסקאות וסגירת דילים, ניהול חוקי ומסודר של כל התשלומים, טיפול בבקשות להשכרה מצד לקוחות חדשים וגם לגבי תלושי ההפקדה. חברות לניהול נדל"ן משרדי משתמשים בתוכנות ומסדי נתונים במיוחד לצרכים סבוכים ומורכבים אלו.

 

נגישות בטיפול במסמכים והמידע הרלוונטי – עמדת מפתח לניהול עסקי תקני

המסמכים השונים הנוגעים לעסקאות הקודמות והעתידיות של הנכס חייבים להישאר נגישים עבור המשרד ובעלי הנכס, וזה קורה בצורה הרבה יותר פשוטה ובטוחה כאשר החברה שאתם בוחרים לניהול הנדל"ן מאורגנת ובעלת מוניטין בטוח בנושא זה של אמינות וסדר. על המנהלים לתזמן בצורה מוקפדת את תשלומי השכירות, ביקורים של דיירים פוטנציאליים עתידיים וכן תחזוקת הנכס שלכם. רק עמידה איתנה ומאורגנת בלוחות הזמנים שקבעתם יעזרו לתהליך הניהול לעבור בצורה הכי חלקה ומשתלמת שאפשר.

כאשר מדובר בניהול נכסים כמו משרדים וחללי עבודה עבור חברות הייטק, נוטריון עורכי דין ומשרדי יוקרה, שמירה על הסדר והארגון היא מונח המפתח שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות. שכן, כאשר אתם מנהלים את כלל התהליכים בהם מעורבים נכסים, משאבים ואנשים. סדר וארגון אפקטיביים גם מסוגלים להוריד את הסיכון לטעות בטיפול במסמכים קריטיים. רק כך אפשר לעמוד בצורה קלה יותר ביעדים ובלוחות הזמנים, ומובטחת שביעות רצון הן לבעלי המשרדים והן ללקוחותיהם העסקיים.

גם בניהול נכסים מניב, יש לצפות לבלתי צפוי

בניהול נכסים קיימת חשיבות מכרעת להיות ערוכים כל הזמן לכל מני שינויים בשוק השכירות המקומי והגלובלי במדינה, שינויים בחוקים הקשורים להשכרה וכמובן ההתנהגות של הקהילה העסקית. למנהלי נכסים צריכה להיות גם קרן חירום ב"שעות קשות", לצורך הוצאות בלתי צפויות כמו למשל תיקונים, שיפור תחזוקה או כל דבר אחר שדרוש תיקון ושדרוג או התאמה למצב הנוכחי.

ניהול נכסים מניבים ישמור על התיישרות מהירה יותר למצב השוק הקיים תוך שימת דגש על שמירה על רווחיות ורלוונטיות מתמדת אל מול הפעילות בשוק השכירות והעמידה מול החברות השוכרות. עליהם לדון עם כלל הגורמים בסביבה, כמו בנייני מגורים סמוכים, תשתיות עירייה, לעקוב אחרי שינויים בחוק וכמובן לזהות הזדמנויות עסקיות רווחיות ומשתלמות יותר. במילה אחת – להסתגל ולהתעדכן כל הזמן על מנת לשמור על רלוונטיות ורווחיות עבור הלקוחות שלכם.

רק פעילות חכמה של ניהול נכסים מניבים יכולה להוביל את הנכס המשרדי שלכם לתוצאות מרשימות כל הזמן!

 

ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »
ביטוח
ביטוח חובה – מדוע המדינה מחייבת אותנו לרכוש אותו ואיך מפחיתים עלויות

מדי שנה, בעת כשאנחנו מחדשים פוליסת ביטוח רכב, אחד הרכיבים שעלינו לשלם עבורם הוא ביטוח חובה. בלי רכיב זה, אנחנו לא יכולים לנהוג ברכב כחוק, ולא נוכל להעביר את הרכב טסט. בשני המקרים, הדבר יכול לגרור ענישה חמורה מאוד.

קרא עוד »
שעון נכחות
כוחו של שעון נוכחות לעובדים

נוכחות היא היבט מכריע בכל מקום עבודה, שכן היא משפיעה ישירות על הפרודוקטיביות, עבודת הצוות והיעילות הכוללת. עובדים המגיעים בעקביות בזמן ועומדים בלוחות הזמנים שלהם יוצרים סביבת עבודה חיובית ותורמים להצלחת הארגון.

קרא עוד »