מה חשוב לדעת על יצירת ג'ינגל לעסק

עסקים שרוצים להצליח חייבים להשתמש בכל הדרכים העומדות בפניהם בכדי להיות חשופים בכמה שיותר פלטפורמות. אם זה אומר לבנות אתר אינטרנט דרכו אפשר לרכוש את המוצר או השירות של החברה, אם זה אומר פעילות ברשתות החברתיות ואם זה אומר גם בניה של ג'ינגל שיהיה מושמע ברדיו ובפלטפורמות שמע אחרות. ג'ינגל לעסק הינה שיטה ותיקה אך יעילה באמצעותה ניתן לשווק את השם שלכם ולגרום לכמה שיותר אנשים לזכור פרטים עליכם ובמיוחד מספר טלפון.

ג'ינגלים יעילים ביותר אם אתם מפעילים מוקדי שירות לקוחות ורוצים להוסיף מוזיקת המתנה. נכון, אנשים לא אוהבים לחכות בתור ובטח שלא לחכות לשירות לקוחות בטלפון, אבל לפחות אפשר טיפה להנעים להם את הזמן בצורה שתמצא חן בעיניהם, ותוך כדי כך להכניס להם פרסומת שיווקית המאדירה את העסק שלכם. לכן, הוספה של ג'ינגלים כמוזיקת המתנה יכולה להיות אסטרטגיה יעילה.

 

למה כדאי להשקיע על ג'ינגל?

בעבר הלא כל כך רחוק שיטות הפרסום היו בעיקר סביב פרסומות בטלוויזיה וברדיו. כיום בעידן האינטרנט, בו יש טלפון חכם לכל אדם, התווספו פלטפורמות פרסומיות ושיווקיות גם דרך הרשתות החברתיות ואתרי אינטרנט שונים. אך עדיין, הפרסום ברדיו עדיין חי ובועט כמו תמיד – עשרות אלפי ישראלים עושים את דרכם ברכבם הפרטי ובאוטובוסים מדי בוקר בדרכם לעבודה, ושומעים תוך כדי תחנות רדיו בהם מושמעות פרסומות שמע. פרסומות אלו ניכרות באלמנט מוזיקלי שגורם לכל אוזן לזכור אותו בצורה מבטיחה – באמצעות ג'ינגלים.

 

אופיו של ג'ינגל איכותי- למה הוא כל כך קליט

ג'ינגלים היא למעשה שיטת פרסום שעושה שימוש במוזיקה ובמקצב על מנת להעביר את המסר של החברה, הארגון או העסק אותו רוצים לקדם. הג'ינגל לרוב יהיה קצר, כולל מספר שורות המתחרזות ובסופו יהיו פרטי התקשרות כמו מספר טלפון. אנשים אוהבים מוזיקה, והם זוכרים טוב יותר מילים מתוך שירים מאשר קטעי דקלום או סתם טקסטים. האלמנט המוזיקלי שיש בג'ינגלים מכל תחום פרסום נשמר טוב יותר בזיכרון של המאזינים מאשר סתם להקריא להם טקסט שיווקי שהם לא יזכרו ממנו כמעט דבר.

 

מה חשוב שיהיה בג'ינגל לעסק?

ג'ינגל לעסק צריך להיות בנוי בטוב טעם וברמה שיזכרו אותו לטווח הארוך, על מנת לגרום למאזין לשקול לפנות אליכם גם לאחר זמן. ג'ינגלים פועלים את פעולתם לטווח הקרוב והרחוק, ולכן חשוב להשקיע היטב במילים שמתמצתות את מה שאתם טובים בו בצורה קליטה, זורמת ואטרקטיבית. לתוך זה תוסיפו מקצב ומוזיקה מגניבה וקליטה במיוחד, ונסו להכניס מספר טלפון שיהיה קל לזכור אותו, כזה שיתנגן היטב עם המוזיקה והמילים.

כדאי מאוד לראות אילו ז'אנרים של שירים ומנגינות הולכות באותה תקופה. אפשר להתלבט מבין מגוון סגנונות מוזיקליים – הופ, ראפ ועוד – וביניהם לבחור את זה שיישמע לכם הכי מתאים לאופי שלכם ו/או של החברה שלכם.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »