גוש 3865: השקעת נדל"ן משתלמת בגדרה הצפונית

רכישת קרקע חקלאית, היא השקעת הנדל"ן המשתלמת ביותר כיום, כאשר הביקוש לשטחים לבנייה לצורכי דיור ומסחר, הולך ועולה. גוש 3865 שבאזור גדרה, הוא דוגמה מצוינת להשקעה כזאת. אז למה משתלם להשקיע בקרקע חקלאית ומהי הפשרת קרקעות? כל התשובות בהמשך! המשיכו לקרוא!

השקעות בנדל"ן, תמיד נחשבו לעסקאות כדאיות ובטוחות, בעיקר בישראל הקטנה והצפופה, העתידה על פי התחזיות, להצטופף עוד יותר בשנים הבאות.

הביקוש לפתרונות דיור עבור תושביה המתרבים של המדינה, עתיד רק לעלות ולצד מתחמי המגורים, יהיה צורך בשנים הקרובות, בבנייה מואצת גם של מתחמי מסחר, תרבות, חינוך, תעסוקה ובילוי חדשים, שישרתו את התושבים. מאחר שקצב הבנייה לא מצליח להדביק את הביקוש, נוצר מחסור בשוק ומחירי הנדל"ן מאמירים.

 

מהי הפשרת קרקעות?

הפשרה של קרקע חקלאית לצורכי בנייה הוא הליך, שבעבר היה עשוי להתארך, אך בשנים האחרונות הפך לקצר יותר באופן משמעותי. ההפשרה פירושה למעשה, שינוי הייעוד של הקרקע, מקרקע חקלאית, לשטח שניתן לבנות עליו. שינוי ייעוד הקרקע החקלאית, הופך אותה  לנכס נדל"ן בעל ערך רב. זו הסיבה, שכיום משקיעים רבים מבינים, שרכישת קרקעות חקלאיות, היא צעד כדאי ואף מתבקש בנסיבות כאלה.

הליך הפשרת הקרקע החקלאית מתחיל בבקשה של היזם, לאחר שגיבש תוכנית לבנייה על חלקת קרקע מסוימת. לאחר שהתוכנית לשינוי ייעוד הקרקע התקבלה וזכתה לתוקף, יכול היזם להתחיל בפיתוח הקרקע.

למה כדאי להשקיע בקרקע חקלאית?

לאור מגמת הפשרת הקרקעות החקלאיות לבנייה, הצוברת תאוצה כיום בישראל וצפויה גם להימשך בעתיד, מדובר בעסקה מעולה וכדאית עבור משקיעי נדל"ן אשר מחפשים נכס מניב. לאחר שהקרקע החקלאית (דוגמת גוש 3865) תופשר, היא תחזיר לבעליה גם את סכום ההשקעה הראשוני במלואו וגם תזכה אותו ברווחים גדולים.

 

גוש 3865: קרקע חקלאית מומלצת להשקעה

גוש 3865, חלקה חקלאית הממוקמת באזור צפון גדרה, הוא דוגמה מובהקת לאפיק השקעה חכם בתחום הנדל"ן. מדובר באזור המתפתח והולך, עם ביקוש עצום למגורים, תעסוקה ומסחר, כלומר, מיקום אידיאלי מבחינת הפוטנציאל למימוש.

כאשר בוחנים את מהלך העניינים באזור שבו נמצאת החלקה, לא קשה להבחין במגמת השינוי והפיתוח המואצת. מרבית החלקות בשטח כבר בנויות והוא נמצא במיקום בעל נגישות גבוהה לעורקי תחבורה מרכזיים, המובילים לכל חלקי הארץ.

מכל הסיבות האלה, עולה באופן משמעותי הסיכוי, שיתבצע שינוי ייעוד קרקע גם לגוש 3865 בעתיד הקרוב, שכן בנייה באזור הסמוך לישובים ולאזורים בנויים קיימים, היא תמיד מועדפת.

מכיוון שבתחום ההשקעות, נדרשת יכולת לצפות פני עתיד ולהבין איזה נכס יוכל להניב בדרך הטובה ביותר, אין ספק שקרקע המוצעת למכירה במחיר נמוך בהרבה מערכה הצפוי לאחר הפשרה, הממוקמת באזור ביקוש, היא השקעה בטוחה, כדאית ומומלצת.

 

 

 

 

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »