עד כמה מערכת המסחר חשובה להצלחה במסחר בשוק ההון? ואיזו מערכת הכי מומלצת?

במהלך מחצית המאה הקודמת ושנות המאה הנוכחית, אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית המשנה את פני הניהול, החברה והכלכלה.

במוקד המהפכה המחשב והתקשוב, ששינו את דרכי ואופן הניהול של המסחר בשוק ההון על ענפיו השונים, כל שכן, ניהול הבורסה לניירות ערך עצמה שהפכה לליבת מהפכת המחשוב ושוק ההון, בעולם בכלל ובישראל בפרט.

המסחר בשוק ההון, כבר מבוסס על מחשבים ותוכנות גם הוא ו"עושה שימוש" בטכנולוגית האינטרנט כדי לתחכם את תהליך קבלת ההחלטות והמסחר.

 

סוחרים יומיים וסוחרי סווינג

סוחרים יומיים וסוחרי סווינג, בשל סגנון המסחר התזזיתי שלהם, בוחנים מספר משמעותי של מערכות מסחר, בטרם בחירתם את מערכת המסחר המטיבה ביותר עבורם.

משתנים כגון בית ההשקעות באמצעותו מומלץ לסחור, אינם משמעותיים כמו ההחלטה באיזו מערכת ממוחשבת לבצע את המסחר. העמלות בבתי ההשקעות דומות מאוד, אנשי המקצוע מחזיקים, על פי רוב, באותו ידע מקצועי והדבר המרכזי שיכול לחולל שינוי מהותי בתוצאות המסחר הנו, מערכת המסחר הממוחשבת.

 

מה חשוב שיהיה במערכת המסחר שלכם?

מערכת מסחר צריכה לספק לסוחר כמה שיותר פעולות מהירות הנחוצות לו בזמן אמת.

על המערכת להיות ידידותית ולאפשר למשתמש תצפית נרחבת על הנעשה בשוק ההון בכל רגע נתון, מבלי שיאלץ לחפש את הנתונים תוך ביצוע ריבוי הקלקות משנה.

מערכות מסחר טובות מאפשרות בלחיצת כפתור או מקסימום שתיים, לבצע קניית מניה גם בבורסה של סינגפור, כשההקלקה הראשונה מבצעת רכישת מטבע וההקלקה השנייה מבצעת את רכישת המניה. הן מאפשרות לסוחר לבצע קניית מניה ולהוסיף לה הוראות מסוימות שחלקן עתידיות, המערכת קולטת את הפקודות והיא תבצע אותן בעצמה ברגע המתאים, הסוחר יכול להמשיך בעיסוקיו ולשוכח מהעניין. מערכות מסחר יעילות במיוחד מאפשרות לבצע מסחר ישירות מהגרף של המערכת.

עוד פרמטר חשוב הוא מסחר דמו במקביל למסחר אמיתי. כלומר, מערכת המסחר מאפשרת לסוחר לנהל חשבון דמו במקביל לחשבון המסחר האמיתי, להתאמן, לבצע ספקולציות ולצאת למסחר האמתי רק לאחר שהוא בטוח לחלוטין בהחלטותיו שעברו עיון ובחינה.

 

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על שוק ההון

ב- INSIDERS מספקים את כל המידע לו נדרש אדם שמעוניין לבצע מסחר בשוק ההון, ואינו רוצה להיות תלוי אך ורק בידע של אנשים אחרים. באתר שלהם תוכלו למצוא טיפים חשובים לביצוע המסחר, בעיקר אם אתם סוחרים חדשים בשוק ההון. תקבלו מידע אודות קורסים ולימודים בתחום המסחר בבורסה, המלצות של אנשי מקצוע אודות השאלה באילו תחומים מומלץ להשקיע, מידע חשוב בנושא מטבעות הקריפטו, מידע בנושאי מיסוי ובין היתר, גם סקירה רחבה על מערכות מסחר מומלצות

 

מערכות מסחר מומלצות לפי אתר INSIDERS

כפי שהוזכר קודם לכן קיימות לא מעט מערכות למסחר בשוק ההון ולכן, חשוב להכיר מעט את המערכות הקיימות, ההבדלים בניהן ואיזו מערכת היא המומלצת ביותר. להלן פרוט קצר אודות 3 מערכות מסחר מומלצות: (למעוניינים בהרחבה מומלץ להיכנס ללינק למעלה):

  • מערכת מסחר מומלצת ראשונה היא אינטראקטיב ברוקרס (TWS), פלטפורמת מסחר שזוכה לתשבוחות רבות ונחשבת לאחת הטובות ביותר. הפלטפורמה זכתה בפרסים בינלאומיים רבים בזכות היכולת שלה לאפשר מסחר כמעט בכל הבורסות בעולם, שימוש בכל מכשיר פיננסי אפשרי שקיים ובכל ניירות הערך המוכרים (מניות, תעודות סל, אגרות חוב, מטבע חוץ, חוזים עתידיים).
  • מערכת מסחר של הברוקר קולמקס פרו, מערכת מתקדמת שעוצבה במטרה לתת מענה איכותי ביותר לסוחרים יומיים ולסוחרי סווינג. המערכת מתהדרת בכל הפיצ'רים שהסוחר צריך: נתונים בזמן אמת, סורק מניות, פקודות מסחר ופיצ'רים נוספים ייחודיים למערכת.
  • מערכת מסחר של חברה פרטית המתפקדת כבית השקעות, טרייד וואן, מערכת המתמחה במסחר מקומי ובמסחר בבורסות האמריקאיות. המערכת מאפשרת התאמה אישית לסוחר ומטרותיו, מספקת מגוון רחב של פקודות מסחר מתקדמות, מעקב אחר מניות ועוד.
ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »