להגיע לכל מקום בעסק בקלות

מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות מושתת על תקשורת והלקוחות שלכם עושים זאת באמצעות הטלפון או באמצעים דיגיטליים אחרים. למרות הקדמה והאפשרויות הרבות, פעמים רבות הלקוח פשוט רוצה לדבר עם בן אנוש, לשמוע קול, לשאול שאלות וגם לקבל תשובות. עסק שמשקיע בנושא ומטמיע תרבות של מענה ללקוחות הוא עסק שמכבד אותם, לכן שירות של מענה אוטומטי וניתוב שיחות מהווה מזה שנים וגם כיום את הפתרון הטוב ביותר עבור עסקים, בטח ובטח כאשר מדובר על עסקים גדולים.

 

מה מציעה מערכת לניתוב שיחות?

מערכת לניתוח שיחות מציעה לעסקים למתג את עצמם בעיני לקוחותיהם. תארו לכם עסק בו עונה אדם אחד, או שלא עונה בו בכלל אדם, או שאין בכלל טלפון לעסק – כיצד זה מצטייר בעיני הלקוח? הרי כולם היו לקוחות בשלב כזה או אחר ונזקקו למישהו איתו יוכלו לדבר בעסק, אין ספק שתדמית העסק משתפרת בעיני הלקוחות כאשר קיימת מערכת כזו.

 

מה כוללת המערכת?

המערכת כוללת תכונות בסיסיות הקשורות כולן לניתוב שיחות בעסק. בין היתר היא כוללת הודעת פתיחה מקצועית ובה ניתן להוסיף איזו הקלטה שרוצים. רוב העסקים בוחרים לשלב בחלק זה תודה ללקוחות שבחרו להתקשר אליהם, שהם יענו בהקדם וכי ניתן לבחור בשלוחה המתאימה כדי להגיע ליעד המתאים בעסק. לאחר מכן ישנה הנחייה של המערכת שמסבירה איזו שלוחה מיועדת לאיזו מחלקה, כאשר הלקוח מקליד את השלוחה המתאימה הוא מנותב למקום הנכון, שם הוא יכול לקבל שוב הודעה על ניתוב לשלוחות נוספות, הפעם מדויקות יותר לבחירה שלו.

כמובן שהמערכת כוללת גם את הפניית השיחות, אפשרות לבחור את סוג הצלצול או את מוזיקת ההמתנה ומעבר לתא קולי להשארת הודעה למקרה בו לא היה מענה. רצוי להוסיף בהודעות הפתיחה את שעות הפעילות והמענה הטלפוני, אלה יסייעו ללקוחות רבים להגיע ליעדם בקלות ויחסכו מהם עוגמת נפש. כמו כן, רצוי להטמיע תרבות ארגונית של מענה ללקוחות וחזרה אליהם – זהו כלל מספר אחד בשירות לקוחות.

 

אפשרויות מתקדמות ובחירה בסוג נתב השיחות

כיום נתב שיחות עסקי יכול להגיע בשלל צורות ודגמים, הוא יכול להיות בעל הגדרות מתקדמות ולכלול הפניית שיחות לטלפונים ניידים, גיבוי בענן ואפשרות לשלוח הודעה במייל. המערכת המתקדמת בתחום יכולה לשלוח הודעות טקסט ללקוחות ואף לינקים כדי לקדם את הקשר בין הצדדים ואין ספק שכשמדובר על עסק גדול – רצוי לשקול לבחור בנתב שיחות מתקדם כדי להבטיח מענה מדויק לכל לקוח ולקוח.

ישנה חשיבות רבה להתאמת הנתב לעסק, הדבר ישפיע במידה ניכרת על תפעול העסק, על שביעות הרצון של הלקוחות וגם על היעילות – כל אלה בסופו של דבר מתגרמים את עצמם לסכומים כספיים אותם העסק חוסך או אפילו מרוויח. כדאי להתייעץ עם בעלי המקצוע בתחום ולהתאים את המערכת המדויקת ביותר וכך להבטיח את מקסימום התשואה ממנה.

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »