ביטוח שילדר – מה הופך את סוכנות שילדר לסוכנות מובילה?

בישראל פועלים אלפי סוכנויות ביטוח המציעות שירותם הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. סוכנויות אלו מפוזרות בכל רחבי הארץ ומספקות פוליסות ביטוח במכלול רחב של תחומים. ישנן סוכנויות המציעות פוליסות בכל תחום אפשרי, בעוד שאחרות מעדיפות להתמחות בסוג אחד או שניים.

סוכנות ביטוח שילדר היא אחת מסוכנויות הביטוח האיכותיות והייחודיות הפועלות היום בישראל. הסוכנות מספקת שירותי ביטוח בתחום בריאות, חיים, רכב, דירה, עסקים וכן היא מספקת שירותים בתחום הפנסיה וההשקעות. למעשה, היא מכסה את כל התחומים הרלוונטיים עבור כל אחד מאיתנו, בין אם הוא מחפש פוליסה לצרכיו האישיים ובין אם הוא מחפש פוליסה לעסק שבבעלותו.

סוכנות ביטוח שילדר עובדת עם לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, על מכלול פוליסות ביטוח בסכומים שונים. היא מבטחת עסקים קטנים ובעלי מקצוע, וכן עסקים גדולים הנדרשים לפוליסות מורכבות, בין אם זה בהיבט של פעילות עסקית, נכסים, עובדים ועוד. זה מאפשר לה להכיר ענפים ותחומים שונים, ובכך לאפיין טוב יותר את הצרכים של לקוחות חדשים הפונים אליה במטרה לרכוש פוליסה כזו או אחרת.

מדוע משתלם לעבוד עם סוכנות ביטוח שילדר?

כשמחפשים סוכנות ביטוח במטרה לרכוש פוליסה, המטרה של מרבית האנשים היא לרכוש ביטוח שיאפשר להם לישון בשקט בלילה, להיות רגועים ולדעת שאם חס וחלילה קורה משהו, הם יהיו מכוסים. בין אם נגרם להם או לרכוש שלהם נזק ובין אם הם צריכים לממש את הפוליסה עקב פגיעה באחרים.

המשמעות של פוליסת ביטוח באופן כללי, היא לספק למבוטח ערובה שאם קורה משהו, הוא מכוסה והוא לא יצטרך לשלם כלל או את מלוא הסכום מכיסו, אלא יוכל לממש את הפוליסה שברשותו לשם כך. במקרים רבים, זה יכול להגיע להוצאות משמעותיות ולכן יש חשיבות לפוליסה אך לא פחות מכך, לסוכנות שאמורה לדאוג לכך שיהיה ניתן לממש אותה.

סוכנות ביטוח שילדר מעסיקה צוות עובדים מקצועי ומנוסה המתמחה בעולם הביטוחים, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי, מה שמאפשר לכל לקוח לקבל את השירות הטוב ביותר, בין אם זה בשלב בו נדרשות התאמות לרכישת פוליסה וכן בשלבים מתקדמים בהם יש צורך לממש את הפוליסה.

השירות של סוכנות ביטוח שילדר הוא מהיר, מדויק, אמין, ולכן אם חס וחלילה קורה משהו, הרי שהמבוטחים שרכשו פוליסה דרך הסוכנות, יכולים להיות רגועים שהצוות עובד למענם ודואג שהם יקבלו בדיוק את מה שמגיע להם, כפי שהובטח ונקבע בפוליסה, כמה שיותר מהר.

מדוע משתלם לרכוש פוליסת ביטוח בריאות אצל שילדר?

אחד הדברים הייחודים של סוכנות ביטוח שילדר, הוא כל מה שקשור לתחום של פוליסות בריאות. הסוכנות עובדת עם רופאים ומוסדות רפואיים בכל רחבי הארץ, והיא יודעת להציע ללקוחות שלה טיפול מהיר ואיכותי על פי הצורך שלהם. צוות הסוכנות יודע כיצד לאתר את הרופאים המתאימים בדיוק על פי הצרכים של המבוטח, על מנת שיוכל לקבל את הטיפול הרלוונטי עבורו, ללא המתנות מיותרות.

ביטוח בריאות

ביטוח
ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגרים

ביטוח סיכונים מיוחדים – הגנה חשובה בעולם מלא אתגריםבעולם העסקי המודרני, ארגונים ויחידים כאחד חשופים למגוון רחב של סיכונים ייחודיים, החורגים מגבולות הכיסוי של פוליסות ביטוח סטנדרטיות. כאן נכנס לתמונה ביטוח לסיכונים מיוחדים, המציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

קרא עוד »
ייעוץ כלכלי
10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בלעדי ייעוץ כלכלי

האם אי פעם מצאתם את עצמכם תוהים לאן נעלם כל הכסף שלכם בסוף החודש? לא מזמן, חבר שיתף את צרותיהם הפיננסיות על קפה, וחשף סיפור נפוץ של ניהול פיננסי כושל שמהדהד אצל רבים. ככל שהשיחה התפתחה, התברר כמה מעט הדרכה רוב האנשים מקבלים בכל הנוגע לניהול הכספים שלהם. בעולם שבו הפיתוי לסיפוקים מיידיים מפתה אותנו ללא הרף, והעתיד נראה רחוק מכדי לתכנן אותו, קבלת החלטות פיננסיות נבונות יכולה להיראות כמו אתגר בלתי עביר. עם זאת, ההשלכות של פיקוח כזה יכולות להיות עמוקות, ולהשפיע לא רק על הנוחות הנוכחית שלנו אלא גם על הביטחון העתידי שלנו.

קרא עוד »